Spis treści
1. Logowanie do panelu klienta
I. Wejście do panelu klienta
Aby zalogować się na stronę należy wpisać w przeglądarce www.marbex.pl a następnie przejść do zakładki Panel klienta.
II. Logowanie
Następnie zalogować się za pomocą loginu i hasła uzyskanego wcześniej od przedstawicieli handlowych naszej firmy.
III. Rejestracja
IV. Resetowanie hasła
Jeżeli zapomnieli Państwo hasła należy kliknąć Resetuj hasło a następnie podać login i email. Na państwa maila zostanie przesłane nowe hasło.
2. Dostępne funkcje w panelu klienta
I. Ekran powitalny
Po zalogowaniu ujrzycie Państwo stronę główną panelu zamówień. Tu znajdują się: po lewej stronie kategorie kolekcji a na górze zakładki: Zamówienie, Lista kolekcji, wyszukiwarka oraz profil, gdzie możemy zobaczyć historie zamówień.
II. Lista kategorii
Rozwijając listę kategorii możemy zobaczyć kolekcje regularne oraz kolekcje nieregularne. Kolekcje regularne to kolekcje, które są dostępne w ciągłej sprzedaży i można zamawiać nawet wzory i rozmiary, które chwilowo są niedostępne lub zeszły ze stanu. Natomiast nieregularne to kolekcje, które są dostępne w naszej hurtowni ale których już nie zamawiamy.
III. Lista Kolekcji
Aby szybko uzyskać dostęp do dowolnej kolekcji wystarczy znać jej nazwę. Wybierając Listę kolekcji na górnym pasku zobaczycie Państwo wszystkie dostępne kolekcje oraz informacje z jakiego tworzywa są wykonane. Klikając na wybraną nazwę kolekcji zostaniesz przeniesiony bezpośrednio do jej okna.
IV. Wyszukiwarka
Gdy szukacie Państwo dywanu o konkretnych parametrach i chcecie sprawdzić jakie wzory spełnią wasze wymagania to przydatna będzie funkcja wyszukiwarki. Pozwala ona znaleźć dywan wg: kształtu, kategorii, jakości, koloru, szerokości i długości (przybliżonych do około 20-30cm). Jest to bardzo przydatne narzędzie gdy już mniej więcej wiecie jakiego dywanu szuka Klient.
V. Szybkie szukanie
Jeśli znacie Państwo nazwę kolekcji bądź wzór dywanu, możecie Państwo bezpośrednio wpisać je w szybką wyszukiwarkę, która znajduję się obok nazwy Waszego profilu. Po kliknięciu przycisku z lupą pojawią się wszystkie wzory, które w nazwie mają szukaną frazę.
VI. Karta kolekcji, parametry techniczne, zdjęcia
Klikając w nazwę kolekcji zobaczycie Państwo parametry techniczne i opis kolekcji. Oprócz tego ujrzą Państwo zdjęcia wzorów.
VII. Karta kolekcji, stany
Klikając w tabele stanów zobaczycie Państwo dostępne rozmiary i ilość sztuk dla całej kolekcji.
VII. Karta kolekcji pliki pdf i wydruki
Klikając w „ zapisz PDF” możemy wygenerować do pliku wzory lub tabelę stanów, żeby później ją wydrukować.
Lub przechodząc w ostatnią zakładkę bezpośrednio wydrukować zdjęcia i tabele stanów.
VIII. Karta wzoru dywanu
Na karcie wzoru dywanu mogą Państwo zobaczyć rozmiary i stan dywanu, dodać dywan do zamówienia, a także klikając w zdjęcie zobaczyć więcej zdjęć tego dywanu.
3. Składanie zamówienia
I. Dodawanie dywanów do zamówienia
Po kliknięciu w dywan po prawej stronie zobaczycie Państwo jego powiększone zdjęcie, stan, oraz rozmiar. Będziecie mogli Państwo również dodać dany dywan do zamówienia.
II. Ilość zamawianych sztuk
Klikając w zakładkę Zamówienie na górze strony zobaczą Państwo jakie dywany znajdują się w Państwa zamówieniu. Będą państwo mogli wybrać ilość sztuk dywanu który chcecie zamówić
III. Opcja priorytetowa
Dywany dla których wybierzecie państwo opcję priorytetową zostaną dostarczone dokładnie w tym wzorze i kolorze jaki został wybrany oraz w pierwszej kolejności (są to tak zwane zamówienia pod konkretnego klienta).
IV. Uwagi do zamówienia
Będą mogli Państwo dodać istotne uwagi do zamówienia. Np. tu można dopisać inne wzory w tym momencie niedostępne, a które Państwo życzą sobie otrzymać jak tylko pojawią się na stanie.
V. Dodawanie adresu dostawy
Składając zamówienie na naszej stronie będziecie Państwo mogli wybrać adres dostawy lub dodać nowy adres gdy jeszcze nie ma go w bazie danych.
VI. Przelicz i potwierdź zamówienie
Pamiętaj, że po dodaniu wszystkich wzorów należy zamówienie przeliczyć. W tym celu naciśnij klawisz F5. Następnie sprawdzić poprawność wprowadzonych danych a na koniec naciśnij zielony przycisk „Złóż zamówienie”.
W tym momencie zamówienie zostało wysłane do naszej Hurtowni oraz jego potwierdzenie na twojego emaila podanego przy logowaniu. Jeżeli nie otrzymali Państwo potwierdzenia należy sprawdzić czy na pewno potwierdziliście zamówienie a w razie wątpliwości skontaktować się z nami telefonicznie.
VII. Historia zamówień
Klikając w profilu w „Historie Zamówień” zobaczycie Państwo zamówienia złożone do tej pory.